Friday, February 5, 2010

Ape kes?hik3....

Rumah terbakar
Seorang lelaki tua yang sedang bergunting rambut terkejut apabila tiba-tiba pintu kedai gunting itu dirempuh. Yang rempuh ialah lelaki muda, dan kemudiannya menjerit, "Minhat! Cepat balik, rumah engkau terbakar!!!"
Apa lagi, lelaki tua itu pun terjun dari kerusi, terus berlari ke rumahnya, 100 meter dari situ walaupun rambutnya belum siap dipotong dan di dagu penuh dengan buih pencukur. Dia pun berlari, berlari dan berlari macam lipas kudung. Tapi 30 meter sebelum sampai rumahnya, lelaki tua itu tiba-tiba berhenti. "Eh... kenapa aku lari balik ni? Nama aku bukannya Minhat!"


dah baca tak kisah lucu ni?heheheh.....mula2 suri baca mmg tergelak dah...gelabah sangat pakcik tu....ntah pe die pk ntah masa tu kan?bukan rumah die pun....n name die bukan minhat pun....pakcik2....leh lak lupa name dia....gelak2 gak kan?tapi kena tau la ape moral disebalik cite ni.....

kesimpulannya...(macam wat penutup asignment daaaaa...)

1) jangan la mengelamun lebih2....nanti org cakap lain kita buat lain (macam pakcik tu la....ntah pe la yang die pk sampai tak pasal2 die berlari jauh...hehehe)

2)kena la berfikir dengan pantas supaya apa yang kita buat tu benda yang brfaedah...(nanti kalau dah penat macam pakcik tu satu keje tak jadi...agak2nye pakcik tu ade asma tak?...bahaya2..hehehe)

yang lain tu korang tambah la sendiri eh...
caya lah pakcik!!!!
wakakakak.....

No comments:

Post a Comment