Tuesday, August 23, 2011

kadang2 aku selalu pk....ape keistimewaan y aku ade.....ye la...setiap manusia kan ade kelebihan dan kekurangan kan.....

tp y biase aku nampak y buruk je la tentang diri aku ni.....

yang baik????ade la 2 3 kot...ntah la.....agaknye time tu aku prasan habisan macam bagus kot....tu y nampak skit keistimewaan tu.....

macam sku bace post sayang aku kat blog die la....dia cakap "aku bukan dilahirkan untuk dicintai tp untuk menyintai"....

n aku terpk la....layak ke aku ni dicintai????? wa....soalan cepu cemas la plak kan.....tp sayang ak cakap die cinta kat aku...cane tu?????? n nape die sayang aku, ak tak penah tanye die....takpe la....even die tak penah cakap depan2..tp aku taw die mmg sayang....sebab aku pun sayang die...

ish.....sebenarnye aku mmg takde mood ni.....siyes....aku rase td macam nak tulis bende lain....tp post ni y aku wat...lantak la plak kan....

kamis ni nak lik mlake dah.....siyes mmg aku miss sini nnti.....takpe2...

ape lagi nak tulis ni?????? ha...aku tak suke org kacau aku la...kalau syang aku y kacau takpe...die mmg mendapat pengecualian....tp kalau org y takde kene mengene ngan hidup aku nak kacau mmg aku tak suke....nasib la aku ni bukan jenis kaki maki...kalau tak aku rase mmg berkontena dah kene maki....tp aku sabo je la.....

kasut???? dah beli dah kasut td...tu y paling berkenan....kasut lame pun dah rosak....tunggu la keje t...ley la beli y lawa2....

rindu????mmg....kat ayah ibu...kat adik2 y len (sebab dak adik duk ngan aku ni)....ngan sayang...ngan arwah maksu n arwah tok...ngan adik syaza....

bosan?????mmg sgt bosan sebab takde kawan nak menyembang...adik dah lena sebab baru pas makan ubat...tak sihat plak.....so duk la macam org tak betol......ish2...sabar mie....sabar....

study????wat mase sekarang kalau mak tiri cinderella paksa aku study pun mmg aku takkan wat....sebab aku tak nak....wa....mmg tak sedar diri betol ko mie....final dah nak dekat ko ley relaks ke kan...bia je la......mentang2 la dah nak bis dah...suke hati je....lantak je la.....

semak la hai!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!kan........sabar mie...sabar.....
ape y tak kene pun aku tak tau....
myb sebab aku skng ngah PMS kot....mungkin....layankan je la......

dah la..nak stop....blurr....yang....i miss u....jaga diri...



No comments:

Post a Comment