Tuesday, March 16, 2010

2 hari yang sangat best.......

awal pagi lagi dah bangun.....semalam, sedare dari kedah datang.....sape?tok wan,tok su wan,tok su jah,pak su n yang paling special skali mesti lah adik "Syaza Zuhairah".......insan kecil kesayangan semua.........

n tau pe yang paling aku suke?mmg ia akan bunyi seakan ke"ibu-ibuan"...heheheh...tapi aku hepi je buat semua ni.....bukan selalu ade peluang ni....pe yang aku buat?

1) mandikan si kecik tu....
2)buat susu si kecik tu.....
3)baring ngan si kecik tu.....
4)bergurau sende ngan si kecik tu....

ape2 ngan si kecik tu....best.....tapi ade gak yang tak best nye.....dak adik tak balik la...duk kat U die ade class walaupun minggu ni minggu "study week".....(tak pe la dik,t ayong snap la gambar adik banyak2 tuk ko eh.....miss u....)

tapi aku mmg hepi la time cti ni....rindu kat umah terubat...n pasni aku kene sedia tuk hadapi semester pendek n tunggu for the result final hari tu........

Alhamdulillah..........

sekian.......

p/s : sebenarnye tibe2 idea dah hilang g afrika agaknye....huhuuhuh....haila...haila.....

No comments:

Post a Comment