Friday, March 19, 2010

LePAk.......is it OK?

lepak?
bile cakap pasal lepak ni,ape persepsi anda?ceewaahh....dah macam temuramah la plak...ape2 je la....hehehe....

ape kelebihan n ape keburukan lepak ni sebenarnye???....sape tau angkat tangan!!...ei.....pe la aku ni...2 la....bile otak ngah tak betul ni....macam2 la merepek....

macam yang aku ngah buat la ni....lepk kat cc...sebab?

1) tunggu sir aku balik solat jumaat sebab nak register subjek tuk sem baru....
2) sebab aku nak bukak myspace n facebook....
3) sebab aku bosan tak tau nak wat pe.....
4) sebab nak luahkan perasaan dalan blog ni.....
5) sebab...sebab...n sebab....

tak pasal2 la aku duk kat cini....tapi kire ok la jugak kan...dari aku melepak macam kutu rayau tu...lagi la ntah pe2....paling tak aku leh publish post aku ni....

tapi kalau lepak kat library lagi bnyak faedah kan?..malangnye hari ni library kolej tak bukak la plak...huhuhuh...tu yang aku duk cc ni....rindu kat umah pun tak bis lagi ni...dah balik sini...sabar2....

mood mmg mendung je ni....merepek je la....aduhai....idea pun da lari ni.....k la....stop dulu....isk3....

p/s : tak de kene mengene langsung ngan tajuk...pe la....

No comments:

Post a Comment