Wednesday, April 14, 2010

Ko ke tu? Aku sungguh tak sangke.....

Salam....

dua tiga hari ni....mmg dalam mode happy je.....hape Allah akan kekalkan "kehappyan" ni...ameen...(ni ape rojak sakan ni?haila...haila...)

happy sebab aku jumpe balik kawan lame aku mase aku sekolah rendah dulu....dalam 11 tahun jugak la aku carik die...tup2 die add aku kat fb...mmg happy sakan la....

n sambil aku tulis blog ni pun aku tersengih je....mane taknye...mase sekolah dulu aku bukan baik ngan die pun....aci gaduh je hari2....die suke tarik tudung aku n aku akan keja die ngan penyapu....die yang sangat nakal.....sangat3 nakal mase kecik dulu....tapi sekarang aku dah baik ngan die...n bile cite balik pasal dolu2....masing2 gelak sakan....hadui...sangat best la!!!

tapi sekarang....die sangat baik n sangat sweet.....haila.....mmg best la ini kawan..sampai mati pn aku takkan lupe...."ko mmg terbaik la"...hehehehe....

betol la kate orang....moment mase sekolah dulu mmg yang terbest....rase macam nak flash back balik n pakai baju sekolah...nak jsdi budak kecik balik.....sebab tak payah nak pk bende yang berat2 ni.....tapi,tu la lumrah hidup yang Allah dah tetapkan tul kite....kene teruskan hidup....jadi seorang yang matang....

n sampai bile2 aku takkan lupe kan kawan2 aku...walaupun ade yang lupe aku...tapi aku takkan lpe korang tau....n for u my special fren,ko mmg the best la!!!


aku cayang sume....bile nak wat re-U besar2ran ni.....???

No comments:

Post a Comment