Monday, April 19, 2010

Rindu 95%..... A1 tu.....katanye pada suatu hari...

sampai 95% kan?
dasyat pe......
aku gelak sorang2 dah ni......
macam2......

sume org takkan lari dari perasaan rindu tu....
betul tak?
ade yang nak bangkang ke?

rindu ni plak ade macam2 jenis....
korang find out la sendiri.....
sebab diri sendiri je yang tahu...

yang pastinye....
rasa rindu tu tak slah pun pada aku....
pada aku rasa rindu tu membakar semangat aku tuk capai yang terbaik.....
rindu pada Allah membuatkan aku nak jadi hamba yang solehah....
rindu pada ayah n ibu membuatkan aku ingin capai kejayaan....
rindu pada adik2 membuatkan aku nak tunjuk yang terbaik...
rindu pada kawan2 membuatkan aku nak jumpe dieorang lagi...
n rindu pada" 95%" tu.....................biar la aku n Allah je yang tau....hehehe



lagi 5% mane?heheh....tanye la die....kan3?

No comments:

Post a Comment