Tuesday, December 28, 2010

~~ dapat Anugerah Presiden??? ~~

hmmmm.....
sape y tak happy dapat anugerah kan???
hari tu by 23rd of december aku dapat anugerah....
aku ingat satu.....tp 3.....sungguh aku tak caye....
terkejut pun ade....

1st...aku dapat sijil n teddy bear sebab achieve 4.oo flat masa exam sem lepas....
2nd...aku dapat sijil(dalam frame) ngan mug sebab jd best student in program diploma of management....
3rd...aku dapat sijil(dalam frame)ngan teddy bear sebab jd best student keseluruhan...

bukan aku ke y terkejut beruk.....
tp aku rasa beruk lg terkejut tahap beruk....heheheh~~~~

tp aku sangat bersyukur sebab ape y aku impikan n usahakan selama ni membuahkan hasil walaupun tak membuahkan buah kiwi ke kan....
tp aku sangat2 bersyukur.....sebab aku belajar dari kegagalan....

aku bawak balik la sume2 tu tunjuk kat ayahanda n bonda aku di rumah...
aku jugak harap dieorang bangga ngan aku....huhuhuh~~~~
tp aku still terkilan sebab kalau la aku dapat sume ni mase kat UM dulu...mesti dieorang lagi bangga.....
tp aku percaya sume ni Allah dah susun dan mesti sume ni ade hikmah....
bukan tempat aku kat sane.....
SYUKUR PADA -MU YA ALLAH....

y penting aku akan terus usaha....sebab aku nak jadi y tebaik....
aku yakin ayah ibu n adik2 mesti doakan aku....
n aku dedicate kan kejayaan aku ni pada semua insan y aku sayang....

mmmmuuuuaaaaahhhhh~~~~~~~

No comments:

Post a Comment