Tuesday, December 28, 2010

marah...menyampah....benci....sayang....rindu....

nape kene rase sume perasaan ni....
tp kalau takde perasaan dah jadi macam alien la kan...
ntah2 alien pun ade perasaan.....
yeke???sape pernha kawan ngan alien...angkat tangan????
takde????hahaha...mane ade alian la...apo la....

aku ngah rase sume perasaan ni sekarang....

marah...sebab aku selalu kene tipu ngn seseorang ni.....mmg macam hangit....

menyampah....sebab asyik aku je y kene tipu..bukan aku y menipu..(aku kan budak baik..tu pasal aku tak pandai tipu...lalala~~~

benci....sebab aku sangat tak suke ngan perangai menipu org tu sampai hati2 aku emngamuk menangis.....huh!!!mengong!!!

sayang.....sebab dah mmg aku sayang die....kalau leh aku nak die berubah...tp kalau aku cakap sampai dah berbuih sabun lux pun tak gune kalau sendiri tak nak ubah kan....

rindu...kalau dah sayang tu mesti la rindu....tp sebab aku menyampah....aku malas nak layan rindu macam dulu2.....lantak la kan....

so...aku ni still la manusia y normal sebab ade perasaan la...syukur.....cume kadang2 aku gagal nak kawal emosi....sabar je la.....

No comments:

Post a Comment