Saturday, June 25, 2011

ape nak buat hari ni????

adik kuar ngan membe die lak......
aku kat uma ni melayan cite hindustan.....hhhuhuuh

n tibe2 teringatkan seseorang....WOK.....ko ingat aku tak????
jom lepak tasik nak tak???(tp ayat tu dalam hati je la....)

Satu anugerah y Allah bagi,kite kene hargaikan????
mmg dari dulu Allah dah bagi anugerah ni kat aku....
tp atas aturan Allah jugak aku lalui sume ni.....
n sampai masa sekarang y hati aku ni Allah gerakkan hanya tuk die....

Wok...ko dengar tu???
mesti ko cakap aku poyo kan????heheheh....
aku tak kesah pun.....aku cakap pe y aku rase....
ko pun kenal aku kan????

ntah la......kalau melibatkan hati n perasaaan ni mmg la.....bukan senang nak handle....
tp wok aja aku.....berserah pada y Esa....semuanya akan ok....sebab Allah je y tau pe y terbaik...thanks Wok...sayang ko lebih.....

hari ni besday adik aku....beso dah die....lawa pun lawa...die plak kuar...mmg aku gelak sorang2 la kat uma ni....kalau ade die ley jugak aku gelak same2 ngan die......

pg tadi tipon uma jap....cakap ngan dak ayie....

pg td jugak tbe2 dak atoi wat 3G dari kolej die..amboi.....

Alhamdulillah sebab aku ade insan kesayangan dalam hidup aku...ayah ibu, adik2 n wok....


No comments:

Post a Comment