Sunday, June 5, 2011

~~story ckit...~~

haaaaaaaaaaaaaa....cube u all tengok gambar tu????gambar sape???
tu gambar aku ngan adik2 MPP'11.....

mule2 kteorang ni dingin je...bukan sebab duk dlam igloo ke pe ke.hehhehe.....tp sebab masing2 tak kenal antara satu same lain.....lebih kurang 2 bulan nak amik mase tuk sesuaikan diri...

tp sekarang...kalau jumpe macam nak pecah kolej tu...mmg haru la....heheheh....best gile ngan dieorang ni....mmg masuk ayer....hehehe~~~gile2.....

program tetap kene susun.....kene jalankan....momentum tak ley lari...MPP'11 kene tingkatkan prestasi...aku happy je ngan dieorang ni...takde diorang mmg aku tak ley wat keje sendiri...serabut...bile tension ngan dieorang jugak la aku gelak2....mmg haru la....

aku appriciate sume usaha dieorang ni....sebab susah senang same2 ngan aku....aku sayang same dieorang...dah macam adik2 aku....thanks sume...t orang dah bis blaja mesti ingat kat korang....

No comments:

Post a Comment