Monday, July 4, 2011

4 Julai....sweet memory

aku takkan lupe sampai bile2 tarikh ni....
sebab aku habiskan mase sepetang ngan wok....
wok...sungguh aku rindu bangat sama kamoo.......

sepetang.......

1)makan mcD
- muke die time tu...haila....aku tengok pun takde semangat...monyok je....mmg takde mood la tu...mase tu die ru pas g bayar wit air umah die...lame tunggu kot...tu y masam je muke.....tp wok aku tetap comel n aku sayang wok aku...~~~lalalalalalala~~~

2) beli spek.....
- bukan aku la y beli...sebab aku dah ade dah..teman wok aku la....cantik sangat spek die..jeles lak aku......nasib abik aku tak wit lagi..kalau ade aku pun tuka sekali..hehehe....tp wok hensem gile.....ehem3.....anugerah Allah kan????Alhamdulillah...

3) lepak kat kerusi dalam semban parade
- duk2 je la.....aku tak tau nak cakap pe....die ngah layan makan asam....just tanye die ok ke tak....dah die cakap ok..aku diam je la...tp aku tua die tak ok lg tu...tengok muke dah tau...

4) men boling
-part ni y paling best...aku malu gile sebenarnye nak men boling...bukan pandai main pun....pastu malu sebab first time main berdua ngan insan tersayang...tp aku cover je la...hehehe....wat macam takde pe2...men 2 game....geme first die menang....game secong aku menang...tu pun sebab mase first baling tuk second game die balingkan tuk aku...hahaha...thanks wok..cayang lebih!!!!!

5) lepak tasik
- ni lagi satu moment best...haila.....syukur pada Allah.....borak2....tp y aku tak sangka....aku nak minuma ir jambu...tibe2 die dah belikan....aik????cane die tau...gerak hati ke....Allah.....Alhamdulillah.....pastu die belek la spek y die beli tu...cite2 macam2....dengar2 lagu....pastu die jentik jari...waaaaaaaaaaaaaaa...cakit la wok....bengkak lagi ni...tp aku tau nape die wat camtu....die nak aku ingat die la tu....sweet kan????wok aku mmg sangat sweet....tu pasal aku sayang....hehehe....tp ade la statement die y wat aku jadi sedih time tu....statement tu bia la jadi rahsia.....huhuhuh....

6) balik...
macam biase la die anta.....time ni rase tak nak balik lagi...sebab 2 hari balik mlake n tak jumpe die....tp sebab dah nak maghrib...so kene balik.....wok cakap tak elok lik malam2....baik.....aku dengar....

n malam ni aku sangat bersyukur bile aku ade die....tak putus aku berdoa agar sumenye diperkenankan Allah..pada aku ni la hikmahnya disebalik apa y berlaku sebelum ni....

tuk wok...thanks sangat2.....

No comments:

Post a Comment