Friday, July 1, 2011

aku jeles sebab aku sayang...


aku tanye je......kalau bukan dah la....nak marah npe lak.....tau la ko ngantok tahap gaban...tp cakap tu tak ley ke nak jaga hati sikit hati aku ni......

mmg aku admit aku jeles sebab ade 1 komen kat fb ko panggil sayang kat sorg budak tu....sape tak jeles...aku ingat aku je y ko panggil sayang....sape y tak jeles....tp aku tanye je kan....y ko nak kuar ayat camtu asal....sedih gile....

kalau perkataan tu takde pe2 makna kat ko terpulang la....tp jgn la ko suke2 nak gune kat perempuan.....hati pempuan ni lain...ko cakap camtu t die terus suke kat ko,ko tahu?????

baru tadi happy2...tbe2 sedih plak.....aku terime je la....dah happy tu couple die sedih....bile aku happy mean i have to be ready to be sad also....haila.....sabar je la.....

mmg ayat ko senang je...Allah knows everything...aku cakap pe pun ko cakap Allah je y tau pe dalam hati ko....fine....tp ko lupe kadang2 ade bende y ko kene cakap.....

perasaan tu macam tumbuhan.....semai.....bile dah semai pastu baja.....dah baja ade hasil.....then jaga elok2 jgn bagi mati......

p/s : takde org nak ngadu then aku ngadu dalam blog ni ha.....


No comments:

Post a Comment