Friday, July 8, 2011

saye tak ley tido....waaa~~~


sepatutnya time cam ni aku dah lelap dah.......hari ni mmg aku tak ngntok.....sebab pe????
sebab ade surprise y wat aku takley tido langsung....haila.....

cane ek nak cakap?aduh...susah nak cakap ni........mmg terkejut gile.....berdebar sangat...nasib baik bukan depan2...huhuhuhu.....cane ni......sampai tak ley tido aku.....padan muke aku....mmg tak pernah cam ni....waaaa.....wok.....tulun....

tp ape y aku mampu wat hanya la ucap
bersyukur pada Allah sebab sume ni atas aturanNya.....
sebagai manusia kita hanya mampu merancang dan Allah jua yang menentukan sumenye...
peluang untuk merasai bahagia perlu digunakan sebaik mungkin....
jngn leka dan lalai.....

buat wok.....
thanks....aku tak tau nak cakap cane dah....
aku cube wat n jd y terbaik.....
pegang janji kite.....

Allah.....
permudahan segalanya...jgn biarkan kami....
peliharalah kami.....

No comments:

Post a Comment